„Drambliukų“ grupės projektas

,,Nuo raidelės prie žodelio“

Tikslas:

Sužadinti ugdytinių domėjimąsi knyga, padėti ją pamilti, suprasti knygų svarbą ir reikšmę.

Uždaviniai:

  • lavinti foneminę klausą;
  • formuoti skaitymo pradmenis;
  • skatinti vaiko norą pasakoti;
  • turtinti vaikų žodyną;
  • patirti žodinės kūrybos džiaugsmą;
  • apsilankyti miesto bibliotekoje.

Projekto aktualumas:

  • mažėja vaikų domėjimasis knygomis;
  • menkėja vaikų rišliosios kalbos lavėjimo galimybės.

Laukiami rezultatai:

  • gebės pasigaminti savo knygeles, piešti ir rašyti į jas;
  • sužinos, kaip registruotis bibliotekoje ir tapti nuolatiniu skaitytoju;
  • gebės pagaminti ir padovanoti draugams įdomių knygų skirtukų;
  • supras, kaip reikia tausoti knygas, gerbti jas;
  • ugdytinių tėvai įsitrauks į bendrą veiklą, kurs su vaikais pasakas namuose;
  • tėvai skaitys vaikams pasakas namuose.

Trumpalaikis projektas  „Sveikas maistas man gardus“

Tikslas: formuoti tinkamą vaikų požiūrį į mitybą

Uždaviniai:

  • diskutuoti apie sveiką mitybą
  • priminti vaikams, kuriuos produktus sveika valgyti kasdien, o kurių reikėtų atsisakyti
  • gamindami sveiką užkandį, gerinsime supratimą apie  maisto produktų įvairovę

Laukiami rezultatai: sveikos mitybos procesas orientuotas į vertybes, kurios vaikams augant plečiasi, tobulėja. Šios vertybės puoselės ir namuose su šeima.

 

PROJEKTO REFLEKSIJA

Viso projekto metu ugdytiniai buvo skatinami susipažinti su įvairių autorių pasakomis, vartyti knygas, jomis domėtis, klausytis skaitomo teksto. Ugdėsi vaikų kūrybiškumas, pagarba knygai, buvo turtinama vaikų pažinimo kompetencija. Projekto metu buvo siekiama perskaityti kuo įvairesnių ir įdomesnių tekstų, atitinkančių vaikų amžių. Tobulėjo vaikų šnekamoji kalba drąsiai išsakant mintis, įvardinant jausmus, lavėjo fantazija. Daug knygų vaikai patys sukūrė ,,Raidelių knyga“, ,,Lietučio pasaka“, ,,Vištytė ir gaidelis“. Vaikai gamino knygų skirtukus. Vaikams patiko klausytis ir keistų istorijų, patys kūrėme keistas pasakas. Iš būrio vaikų vienas pradėdavo sekti savo išgalvotą istoriją, kiti pridėdavo po sakinį – gaudavosi spalvinga ir juokinga pasaka. Tai suteikė vaikams daug teigiamų emocijų, juoko, lavino vaizduotę. Kas mėnesį susipažinome vis su nauja knygele, jos autoriumi. Analizavome knygelių turinį, pasinerdavome į įvairius nuotykius, naujas planetas, negyvenamas salas, džiaugsmus ir negandas. Keletas vaikų laisvai skaitė knygas, tai perskaitė ir  draugams. Atlikome įvairias veiklas gamtoje, tyrinėjome, stebėjome ir kt. Vaikai kartu su tėveliais pratęsdavo nuotykius namuose – susipažino su gamta, miške ieškojo gyvūnų pėdsakų, stebėjo kur yra paukščių lizdai, ieškojo įvairių pavasario gėlių, vabaliukų…

Išmokome padėti draugui bėdoje – kai turi draugų, nieko gali nebijoti. Aptarėme su vaikais ką reiškia turėti draugą, koks jausmas kai jo neturi, gaminome savo draugams mažas dovanėles…

Patiko vaikams ir pamokančios knygelės, kad negražu tingėti, kad reikia tvarkytis savo kambarį, sudėti žaisliukus į vietą. Vaikai noriai pasakojo apie savo atliekamus darbelius. Džiugių emocijų suteikė ir iškritęs sniegas. Ant sniego rašėme raides, žodžius pagaliuko pagalba.

replica rolex datejust watches