8 „LIŪTUKŲ“ GRUPĖS PROJEKTAS
„ŽAIDŽIU IR KALBU“
(4–5 m. amžiaus vaikai)

Tikslas – ugdyti norą kartu žaisti. Siekti bendrų tikslų ir juos įgyvendinti. Bendrauti ir bendradarbiauti su tėvais, vaikais, pedagogais. Atverti kalbai duris į laimingą vaikystę.

Uždaviniai:

  1. Suteikti žinių, įgūdžių, kurie skatintų naudą, ne tik vaikams, bet ir jų šeimoms.
  2. Bendradarbiauti su šeimomis ugdant vaikų šnekamąją kalbą.
  3. Suteikti kuo daugiau vaikams džiugių emocijų žaidžiant, kalbant, judant.

Problema:

  1. Trūksta pasitikėjimo savimi.
  2. Bendravimo įgūdžių.
  3. Šnekamosios kalbos trūkumas (neišsivystymas).

Kalba, tai žmogaus turtas, bendravimo priemonė. Kalba mums leidžia bendrauti su kitais: dalytis mintimis, jausmais, prisiminimais. Kalba-proto mankšta. Kuo aktyvesnis vaikas, tuo sparčiau lavėja kalba. Kūno judesiai padeda smegenims lengviau „pagauti“ kalbos ritmus. Mes, pedagogai, tėvai stengiamės ugdyti vaikų šnekamąją kalbą. Suteikiame vaikams kuo daugiau džiugių emocijų žaidžiant, kalbant, judant. Rankų, burnos, pirštų judesiais laviname smulkiąją motoriką, kalbą, ritmo pojūtį, fantaziją.

Pasiekti rezultatai:

  1. Praplėstas ugdytinių akiratis žaidžiant žaidimus, kurie lavina smulkiąją motoriką, kalbą, ritmo pojūtį.
  2. Pasidalijimas patirtimi su darželio grupių vaikais.
  3. Džiaugiamės tėvelių iniaciatyva įsijungus į projektą ir pateikus savo sukurtus ketureilius pirštukų lavinimui ir kalbos vystymui (si).
  4. Daug ir noriai leidžiame laiką skaitydami knygutes. Ugdytiniai „skaito“ draugams, tėveliams, pedagogams.
  5. Puikus bendradarbiavimas su grupės draugais žaidžiant stalo žaidimus ne tik grupėje, bet ir lauke.