2 ,,Spindulėlių“ grupės projektas
,,MANO BATAI BUVO DU“
(ankstyvasis amžius 1,5-2 metai)

Tikslas – ugdyti savitvarkos  įgūdžius, pratintis taisyklingai apsiauti batukus.

Uždaviniai:  
1. Skatinti savarankiškai nusiauti ir apsiauti batus;
2. Mokyti  tvarkingumo pasidedant batus į spintelę, po kėdute;
3. Siekti glaudaus pedagogų ir tėvų bendradarbiavimo vykdant šį projektą.

Problema:
   1.Tėvai viską daro už vaiką.
   2.Vaikams trūksta pasitikėjimo savimi ir įgūdžių.

LAUKIAMI REZULTATAI:

Vaikai išmoks teisingai apsiauti ir nusiauti batukus, atsiras pasitikėjimas savo jėgomis, taps savarankiškesni, lavės rankų pirštų smulkioji motorika užsisegant batukus, užsitraukiant užtrauktuką. Gerės vaikų tarpusavio santykiai, pilnės žinių bagažas. Ugdytiniai patirs daug teigiamų emocijų.

            ,,IEŠKOM DINGUSIO BATUKO SU NYKŠTUKU“

„Mano batai buvo du, vienas dingo nerandu. Juos surado nykštukas ir atnešė vaikams su maišiuku“.
Vaikai skatinami patys apsiauti ir nusiauti batukus, juos tvarkingai susidėti. Nykštukas viską žino apie batukus, jų atsinešė pilną maišą, padėjo vaikams surasti ir jų pradingusius batukus.

NUOTRAUKŲ  PARODA

,,AŠ SU TĖČIO AR MAMOS BATAIS“

Vaikai namuose, kartu su tėveliais rinkosi kokie batai jiems labiau patinka: tėtuko ar mamytės?

,,SPALVOTI ŠEIMOS BATAI“

Surasti namuose  šešių pagrindinių spalvų batus. Batų išvaizda, forma ir dydis nesvarbu. Svarbu spalvos: juoda, balta, žalia, mėlyna, raudona, geltona.

VAIKŲ DARBELIAI KURIUOSE ĮTVIRTINAMOS ŽINIOS APIE BATUKUS.

,,KIRMINIUKAS IŠ KOJINYTĖS“
Pačios geriausios batukų draugės – kojinytės.

,,BATUKŲ PADUKAI“
Sudėlioti kamštelius ant pėdutės pagal nurodytą spalvą. Atlikti įvairias sportines užduotis stovint ant popierinės pėdutės.

,,BATELIS MAMAI“
Spalvinam guašu, kad būtų ryškūs ir gražūs.

,,KAMBARINIŲ BATUKŲ ATSPAUDAI“
Tėveliams reikėjo atspėti savo vaikų batų atspaudus ir nurodyti skaičių.

VAIKŲ TĖVELIŲ IR KITŲ ARTIMŲJŲ SUKURTI EILĖRAŠČIAI APIE BATUS.

Projektą vykdė ikimokyklinio ugdymo mokytoja Sida Liutkuvienė